.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کشف میلیاردی اموال مسروقه در ساری
فرمانده انتظامی شهرستان "ساری" کشف اموال سرقتی به ارزش 2 میلیارد ریال در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده این شهرستان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز،  ناصرعلی صفرپور در تشریح این خبر گفت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر، سارقان و مجرمان سابقه‌دار طرح عملیاتی ارتقای امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم ‌خیز شهر ساری به اجرا در آمد.

 

وی افزود: در اجرای این طرح که در یکی از مناطق آلوده و جرم خیز این شهرستان به اجرا درآمد، مأموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۱۲ متهم به سرقت در این شهرستان شدند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان ساری با شاره به کشفیات ۲ میلیارد ریالی اموال سرقتی در بازرسی از مخفیگاه متهمان، اظهار داشت:کشف ۲ خودروی سرقتی، یک دستگاه موتورسیکلت، ۵۰۰ متر کابل برق، قطعات خودرو و همچنین کشف ۲ تن چوب جنگلی قاچاق از جمله موفقیت‌های پلیس در اجرای این طرح بوده است.

 

صفرپور با اشاره به دستگیری ۲۰ معتاد متجاهر و ۳۲ متهم تحت تعقیب مرجع قضائی گفت: بیش از ۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این طرح کشف شد.

 

وی خاطرنشان کرد: ۵۰ خودرو و ۵۸ موتور سیکلت متخلف نیز در این طرح به پارکینگ منتقل شد.

 

فرمانده انتظامی شهرستان ساری در پایان ضمن تقدیر از همکاری خوب مردم با پلیس، اظهار کرد: هدف از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده، ایجاد امنیت پایدار و ایجاد آسایش و آرامش برای مردم است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.